Κουτσή και αυτή η εβδομάδα για το νηπιαγωγείο μας! Τη Δευτέρα γιορτάσαμε την ημέρα των 3 Ιεραρχών στην εκκλησία, και την Τρίτη που επιστρέψαμε στην τάξη, λόγω του κρύου και κάτι μικρών φτερνισμάτων και βήχα, πιάσαμε την κουβέντα για τα μικρόβια!!!Τι ξέρουμε; Τί θέλουμε να μάθουμε; Τί μπορούμε να βρούμε στο σχολείο για να λύσουμε τις απορίες μας; Καταγράψαμε τις γνώσεις που έχουμε ως τώρα, φτιάξαμε ένα ιστόγραμμα... αλλά μας πρόλαβε το κρύο!!
(στην φωτογραφία βλέπετε πώς κατέληξε ο πίνακας του σχεδίου εργασίας στο τέλος της 2ης εβδομάδας ενασχόλησης με το θέμα! Επάνω το ιστόγραμμα και οι απόψεις των παιδιών, κάτω αφίσες που επεξεργαστήκαμε για το θέμα)
Δύο ημέρες κλειστά λόγω χιονιού και παγετού, και μία ημέρα με 5 μόνο παρόντες, μας ανάγκασαν να αλλάξουμε για λίγο θέμα και να ασχοληθούμε με το κρύο και τον τρόπο που το αντιμετωπίζουμε!
Έτσι μιλήσαμε για τον τρόπο που λειτουργεί το καλοριφέρ και τα θερμαντικά σώματα, τους τρόπους που ζεσταίνονται οι άνθρωποι τώρα, αλλά και το πώς ζεσταίνονταν στο παρελθόν!!
Τί άλλο κάναμε; Παίξαμε ένα παιχνίδι με στόχο, που μας βοήθησε να παρατηρήσουμε και να ασχοληθούμε με τις δεκάδες!! Βρήκαμε πρώτα τον αριθμό που είναι μικρότερος και μεγαλύτερος (10-100) και μετά προσπαθήσαμε να διαβάσουμε και να βάλουμε στην σειρά τους υπόλοιπους (από το 20 έως το 90). Με αυτόν τον τρόπο καταλάβαμε τη λογική με την οποία γράφονται οι δεκάδες, ακούσαμε ίσως για πρώτη φορά τα ονόματά τους (και τα συγκρίναμε με τους αριθμούς 1-9 για να βρούμε ομοιότητες), και απομονώσαμε την τελευταία συλλαβή που επαναλαμβάνεται (-άντα, -ήντα) τις περισσότερες φορές!!
Λόγω του μικρού αριθμού παιδιών, βρήκαμε επίσης την ευκαιρία να παίξουμε κινητικά παιχνίδια!! (κρίμα να μην έχουμε μεγαλύτερη τάξη, αγαπάμε την κίνηση τόσο πολύ!!).. Παιχνίδια ισορροπίας και αδρής κινητικότητας με υλικό ψυχοκινητικής, οπτικοκινητικού συντονισμού και λεπτής κινητικότητας με βώλους και εμπόδια, χαρήκαμε το παιχνίδι και ταυτόχρονα κάναμε και την άσκησή μας!!
Πέμπτη & Παρασκευή: Κλειστά λόγω χιονιού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου