Δευτέρα 27 Μαΐου 2019

"Καλλιεργώντας την Φιλαναγνωσία στο νηπιαγωγείο"

«Κάθε φορά που ένα βιβλίο διαβάζεται, γεννιέται ένα διαφορετικό έργο. Γιατί το έργο που προκύπτει είναι αδιάλυτο μείγμα του βιβλίου που έγραψε ο συγγραφέας των φαντασιώσεων, των επιθυμιών, του γούστου και όλου του διανοητικού και συναισθηματικού υποστρώματος του αναγνώστη. Ένα βιβλίο έχει πάντα δύο δημιουργούς: αυτόν που το γράφει και αυτόν που το διαβάζει» Μισέλ Τουρνιέ 
«Στην πραγματικότητα ο αναγνώστης την ώρα που διαβάζει είναι αναγνώστης του εαυτού του» Μαρσέλ Προυστ



Διήγηση και αναδιήγηση από τα παιδιά του βιβλίου:
-Η ιστορία ενός καλοψημένου τηγανόψωμου-, 
των ΑΣΜΠΓΙΟΡΝΣΕΝ ΠΕΤΕΡ-ΚΡΙΣΤΕΝ, ΜΕ ΓΙΟΡΓΚΕΝ.
" Ένα καλοψημένο τηγανόψωμο τρέχει να σωθεί από τα στόματα των πεινασμένων ανθρώπων και ζώων... Ένα πολύ αγαπημένο νορβηγικό παραμύθι πλούσια εικονογραφημένο από τον Σβεντ Όττο"





Δραστηριότητα: Χρονική ακολουθία της ιστορίας του βιβλίου



Βρήκαμε και καταγράψαμε τους ήρωες της ιστορίας!
Στην συνέχεια τους σχεδιάσαμε
 και τους ετοιμάσαμε  για να τους παίξουμε στο κουκλοθέατρο!




Διήγηση και αναδιήγηση από τα παιδιά του βιβλίου:
-Έλα πίτα να σε φάω-του Geoffroy de Pennart. 

"Ο κυρ Κούνελος έφτιαξε μια λαχταριστή πίτα για τα γενέθλια της γιαγιάς. Η πιτούλα, όμως, έχει άλλα σχέδια! Δίνει μια κι αρχίζει να τσουλάει ...όλο και πιο γρήγορα, τραγουδώντας χαρούμενα! Όλη η παρέα (τα τρία Γουρουνάκια, η Κοκκινοσκουφίτσα, ο Πέτρος, τα 7 κατσικάκια) ξεχύνεται στο κατόπι της. Ποιός θα καταφέρει να την πιάσει και να τη φάει;"



Βρήκαμε και καταγράψαμε τους ήρωες της ιστορίας!



Βρήκαμε και καταγράψαμε τις ομοιότητες
 και τις διαφορές των δύο βιβλίων.



 Γίναμε συγγραφείς και εικονογράφοι 
και δημιουργήσαμε τη δική μας ιστορία!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζητηστε στη σελιδα μας